a63e41bc18abef96cd44871219664bb7b5a1bb18

Nulis Puisi Yuk: penyesalan ku ayah

Monday, November 26, 2012

penyesalan ku ayah

penyesalan ku ayah


ayah disaat aku gembiraaa. kegembiraan ku tak mengajak mu bahagia . . 

tapi disaat aku sedang sedih aku selalu melampiaskan kesedihanku kepada mu ayah . . 

ayah maafkan aku . . aku terlalu sibuk dengan duniaku . . tanpa harus memikirkan mu . . hingga sekarang engkau terjatuh sakit . . 
entah apa yg harus aku lakukan ayah . . 
hanya ada penyesalan yg ada di hati ini . .
banyak beban yg aku pikirkan ayah . . 
saat ini kau terbaring tanpa tangisan . . di matamu hanya ada kebahagian . 
aku hanya seorang anak yg tak mengerti perasaan mu . . 
sakit rasa nya . . aku merasakan penyesalan yg begitu dalam ini . . 
engkau mengajarkan aku senang dan sedih . . 
engkau tetap tabah memperjuangkan aku untuk menjadi anak yg luar biasa . .
aku rindu dengan keadaan mu yg dulu ayah . . yg tegar . tak pernah lelah . . 



ayah . . 

doakan aku . . 
aku ingin sukses . . aku ingin meraih mimpiku . . 
yg dulu pernah kau ajarkan kepada ku . . 
terima kasih ayah :-* 
miss you . .

Dikirim oleh :mahdalena
nnamansheila@gmail.com


The professional company beersodasports provides all the information on Beer signs.

2 comments:

  1. Puisinya menyentuh... ijin follow ya.. Website yang http://serunique.com sudah saya pasang linknya di blog saya. http://butir-cerita.co.nr
    tolong dicek dan link back ya bang.. thanks.. :-)

    ReplyDelete